Hååård dag

Känner mig verkligen jättestel efter träningen idag, shit alltså! Snacka om träningsvärk imorn.. Men då är det ett tecken på att det ger resultat :) Det suger dock att jag har sträckt mig i vänstra höften :(

Borde ha tränat på engelska glosorna, men har jag det? Nooope. Lite dåligt samvete när jag tänkte vara duktig idag och plugga för en gångs skull, men jag har iaf fixat lite mer till vår redovisning.. Ska bara stå framme för hela klassen och stamma som en tomte.. typ. Vet inte vart tomte kom ifrån men det lät bra!
Hmm blev suger på skumtomtar nu bara för det, har de börjat sälja det än ens? :o haha, det jag sitter och tänker på på en söndagskväll.

Vill bara ha mådag, tisdag, onsdag och torsdag gjorda. Orkar inte ha engelska, arl, idrott, grafisk design..
Och jag har kommit på en grej till, jag borde inte ha börjat på media. Tycker programmet suger :(
Ska blåsa håret och sen sova!

hahah rolig bild


Kommentarer
Postat av: J

Ååå vad jag saknar mina mjukisbyxor!! Dom är alldeles för stora och hur sköna som helst! Engelskan kommer gå kanon ;)

2010-11-15 @ 01:07:00
Postat av: M

Du jag har beslagtagit dom, du får aldrig tillbaks dom :D(6)

2010-11-15 @ 09:52:31
Postat av: Milla

Ja! Jag köpte skumtomtar igår! så sjuuuuuuukt gött !

2010-11-15 @ 17:03:17
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH NICE :D

2010-11-15 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0