fail

Shobre!
Nu är jag hemma efter en riktigt tråkig dag, har hunnit med att äta mat och duscha.. fast det där med att duscha gick inge bra, jag vettefan vad som hände men kranen (den man vrider för att få varmt/kallt vatten) bara tjoooff flög bort och stoppade mitt duschande. Fick springa till pappa i handduk och shampoo i hela håret så att jag skulle kunna fortsätta duscha x) fail.

Superdupermegatrött är jag iaf nu och det blir nog ingen sen kväll. Som jag alltid tror, men direkt när jag väl ska sova så blir jag pigg istället :p Ska ta och sätta mig vid tvn och mysa lite :) Typ tröstäta glass för jag har så jävla ont i magen :(
Pöös!

saknar lilla jönsen, buster, syster, mormor och daniel ♥


Kommentarer
Postat av: jules

aw, lilla maijon saknaj danijel :):):):)

2010-11-19 @ 18:46:51
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: jules

aw, lilla maijon saknaj danijel :):):):)

2010-11-19 @ 18:46:52
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: m

Haha jaa :(

2010-11-20 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0