En mer måndag ur vägen

Mätt och belåten, kommit hem från skolan, jag överlevde måndagen och utvecklingssamtalet gick bra! Synd att jag är trött bara då.. Men engelskan var bra idag, tror hon har slagit i huvet eller nått. Men det kändes skönt att det kanske blir lite normala lektioner nu (fast jag ska väl inte hoppas för mycket.)

Nu ska jag borsta håret, klippa/fila/måla mina naglar :)  Och nu skrev syster så jag ska sluta skriva här!
Tänkte bara meddela er att jag och hanna är snygga och att jag ska snart slinga håret :)


Kommentarer
Postat av: hanna

vi är alltid snygga!

2010-11-15 @ 20:06:41
Postat av: Ma

älskar dina glasögon på glasögon hanna!

2010-11-15 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0