Det är robin hood jag vill ha

Godmorgon eller ja typ :D
Har precis gjort mig i ordning för att jag ska åka till Hanna snart! Ganska så snice! Kan också ta och berätta att imorse vid halv 12 (då jag fortfarande sov) kom mammsen upp till mig och hade med sig "frukost". Nybakta lussebullar och juice ♥ OMNOMNOMNOM!

Igårkväll bestämde jag och mamma oss för att vi skulle kolla på filmen där jag fått mitt namn ifrån. Alltså, Robin Hood! Tror jag hade glömt bort hela filmen faktiskt, men när klockan närmade sig halv 2 så orkade inte jag kolla längre så jag gick upp. Okej ska jag vara ärlig så var det kanske för att filmen började bli typ lite läskig.. alltså, jag orkade inte grina så det var bättre att gå upp ;) Började förövrigt grina till en komedi förut också, haha fail. Nej fan vad ovärt att skriva det här x)
Nu åker jag till Hanna!


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-27 @ 18:56:16
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0