28/11-10


Idag är det söndag som förmodligen alla vet, första advent. Någonting man firar men som jag själv bara tycker är en plåga. Om tre söndagar till så är det julafton, vilket helvete. Julafton har alltid varit någonting fint, speciellt. Men i dagens läge så är det bara en dag av deprissoner. Förlåt till er alla som tycker om julafton, kanske när ni läser detta tänker ni vilken idiot jag är och hur jag kan tycka så. Hur jag ens kan skriva såhär. Förmodligen tycker jag likadant om er som skriver tvärt om. Men det är i alla fall sant, jag har ångest över att julen snart är här.

Fast för att inte vara lika negativ så finns det faktiskt någonting fint med den här dagen också.
One month ♥

And so long goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0