11/11

Morsning korsning!
Klockan är bara lite över två och jag är redan hemma :) Var en ganska tråkig dag med tråkig och svår uppgift. Men som tur är är den över nu!

Har lagat lite mat som jag proppat i mig, väntar på att pappa ska komma hem så ska vi åka och kolla vad jag måste ha för saker på förmodligen min apu plats. Vore jättebra om jag fick det, är ju ganska nära och jag slipper pendla varje dag. Så tummen upp för det!
Åker lite senare till Daniel :) Sen får jag se om det blir skola imorn eller inte, det känns som en stanna hemma dag faktiskt! höhö

Har kollat på lite mobiler och så, men med mina pengar kommer jag inte långt mot en Iphone, men jag får försöka överleva ändå. Funderar på en Xperia :) Aja!
Hejs


tycker denna bilden är lite rolig, en tagg på Elin men på bilden är det Lina? haha

Kommentarer
Postat av: HANNA

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :d

2010-11-11 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0