If you still care don't ever let me know

blev helt ställd visste inte om jag hade bloggat idag eller inte? -eller ja igår.

har just suttit och kollat på oth, åh herregud vad det är bra! i början grät jag av glädje, och nu i slutet var det så ledsamt att jag grät nog flera deciliter. Lite sjukt.
har inte hänt så mycket mer idag, tillbringat tid med sängen, gitarren mestadels och sen tog jag och ibbe en snabbpromenad förut :)

samt nu så är jag så jävla besviken på en viss person, som jag vet inte läser.. trorjag.
förstår bara inte grejen med att hålla på med skit och inte sluta utan fortsätta.

& sen, hur kan man skriva sina känslor och ändå skriva så jävla mycket skit?
det var ett tag sen, men det är lugnt för min del. Var falsk, det är ditt val & du som förlorar på det.


-även om du inte ens vet.

Kommentarer
Postat av: jules

vad har hänt? :o

2010-07-29 @ 18:35:32
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

vi tar det på msn eller nått någon dag istället!

2010-07-30 @ 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0