Problem!

Wellwell, då var det en ny dag. Jag har börjat ställa klockan på halv 11 för att vänja mig med att gå upp lite tidigare, haha men jag kom inte upp förns en timmer senare! menmen bara börja lite smått sådär, eftersom skolan faktiskt börjar snart :/

idag har jag städat mitt rum, aldrig igen säger jag bara! våran jävla dammsugare har gått sönder också, såå jätteroligt att ligga med en liten trasa och torka golvet, ELLER?
men nu är det iaf lite renare gött det :)

imooorrn äre fryksdalsdansen! får se hur detta kommer gå alltså! buss/tåg dit kanske, och hem förmodligen med matilda eller mor/far. det ska nog gå bra! bara att jag har ett problem.
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!

men nu skrev jag för jag behövde tidsfördriv. tog nyss mitt penicillin och får inte äta, fast jo jag får äta om 45mintuer, tänkte att jag kunde duscha emellan och sen börja med maten :) jag är ensam hemma idag, mamma och pappa åkte in till stan en sväng men jag passade på att vara hemma och ja.. städa rummet!

hoppas det blir ungefär såhär kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0