Nu är det okej

Yes, torsdag gott folk!
idag blev det att vakna 12, jag har inte kunnat sova någonting. Slutade med att jag sov på golvet tack vare värmen! fan jobbigt det ska va.. och nu är det okej att klaga, när man är trött och grinig.

har suttit i typ timmar och letat och funderat över vart mitt skolkort kan vara.. det är verkligen helt spårlöst borta! kollat överallt, där alla andra är förutom det jag ska ha -.- alltid så! det man letar efter hittar man aldrig!

hmm, får se om man ska träffa lite folks ikväll, jag hoppas verkligen det. Orkar inte sitta hemma framför datorn och ruttna bort kväll till! bara jag som känner så?

men jag tröstar mig med denna bilden (a)

 

Det kommer alltid att vara likadant när man bor under ditt tak.
Dags att inse, det kommer aldrig bli bättre.

Frågan är bara hur mycket man orkar stå ut..

Hejs
marion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0