Mysig dag

Kom precis hem, var ju på hammarö idag med massa bra folk ♥
hade jättemys med badande, grillande och chillande :D snart igen!
och milla, skicka bilder :D

får se hur kvällen blir, vill ut och göra nått. Men jag är så sjukt trött, värmen sliter verkligen på en!
lalalala
och roligt att jag jämt blir trött när jag kommer hem, rolig familj har jag -.- ehe, visst personligt men jag måste få det ur mig! men jag ska nog kila nu :)

trodde jag faktiskt inte, att du hade gett dig med den skiten nu.
Men ack så fel man kan ha, blir besviken på migsjälv att jag ens trodde det.
Visst är inte så jävla mycket bättre själv, men jag vet vart gränsen går.
Det visar sig som alltid: Precis som alla andra

Marion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0