Ibland har jag mina stunder.

Hallåå i det blåå
jag kom rätt nyss hem, skulle iväg och köpa busskort för juli och få augusti gratis! dock var det stängt :/ tar det imorn istället.. ska ju ändå till stan! Men jag var ändå snäll, för jag följde hanna hem :) vi tog det mest lugnt och så. Varken någon av oss har fått mycket sömn inatt..

kom på en grej igår!
att det är sjukt jobbigt att behöva gå och lägga sig ibland.. eftersom man måste borsta tänderna! och om man då skiter i det får jag alltid ångest när jag vaknar för att jag inte gjorde det. Därför ska man däcka framför datorn, så slipper man få ångest. Jag vet, ni behöver inte säga det men jag är så jävla smart ibland (H)

nej men nu har jag inte tid att sitta här.
ska ju faktiskt äta nu (a) får se vad mamma trollar fram.



Här får ni lite musiiik (:
Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)
Paramore – My Heart
Paramore – All I Wanted
HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

XOXO
-Marion

Kommentarer
Postat av: hanna

PARAMORE<3

2010-07-05 @ 10:16:23
Postat av: Marion

Självklart giiirl :D

2010-07-05 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0