Hos nathalie & helgens planer!

Sitter hemma hos Nathalie nu :) väntar på att hon ska bli klar i duschen, så jag joinade datorn lite grann. rätt gött med en snabb och bra dator, min är ju inte densamma.. tror jag ska byta, pappa får leta upp någon dator åt mig nu snart innan jag pajar den helt :p

herregud, inge dåligt varmt eller så! började faktiskt att regna när jag gick hit :o
är sjukt trött och vill jämt jättemycket till arvika, speciellt imorn! men det blir grillning då ist, hos ibbe! med: mig, elin, michelle, sandra och han. kanske karl också om ibbe lyckas tvinga med han xD haha (y)

sen på lördag blire stan, feest är aldrig fel :D
men nej nu ska jag kila för jag känner att jag inte skriver någonting speciellt ^^



haha, hitta några "fina" bilder xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0