Glad_chey!

Kom precis hem från stan med mamma! jag är glad_chey, vi ska snart åka och kolla på katt :D typ nästa vecka! :D:D:D

aja, fick inte med mig någonting speciellt hem förutom ont i fötterna.
Ballerina skor är livsfarliga

jaa, inatt fick jag mig inte mycket sömn, somna vid 3. vakna 4av telefonen, syss kunde inte cykla hem så mamma åkte och hämta henne och så kom hon hem vid 5. skrattandes som jag vet inte vad, så jag vakna då också! sen vakna jag minst 5ggr imorse vid 9-10tiden av att hon prata i telefon och hennes skratt när hon är full på morgonen=mardröm
hon mår iaf inge bra idag, däckat i min säng och så! haha (y)

men ja, bara det jag tänkte säga :)
btw: http://vimeo.com/13068555

marion


Kommentarer
Postat av: Robert

Är du med i den filmen 01:31? :O

2010-07-11 @ 19:49:26
Postat av: marion

yes, och på 02:19 xD

2010-07-11 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0