Första inlägget rockar som adtr ♥

Första inlägget på nya bloggen.
Ska bli härligt att komma igång med skrivandet igen och lämna allt det dåliga bakom mig.

Ska fixa designen nu också på något sätt, jag vet hur jag vill ha den :)
Aja mer skrivande imorn sörrni, nu är det sovdags! för jag är helt slutkörd efter Peace&Love, men det var värt det. Iaf för att se banden, Speciellt A DAY TO REMEMBER!

tillägnar då första bilden på adtr. även från deras låt monument som jag fick namnet ifrån.

eftersom det betyder minnesvärt tyckte jag det passade in. för allting som jag någonsin kommer skriva så kommer det vara ett minne för livet, att kunna gå tillbaka och läsa allting man gjort i sina dagar.

GODNATT
-Marion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0