Bränt bort!

Jajamän, då var det dags med ett inlägg igen! :D

idag har jag varit med hanna i stan, vi gick runt i flera timmar. Tur att peace&love gjorde mig uthärdad, annars hade jag nog inte ens orkat sitta här just nu! Men måste erkänna att jag är vääldigt trött.
men iaf fick mig massagrejer!


gulaktig kajal för min vattenlinje som lätt blir röd - make up store 135:-
en t-shirt med stor ficka - carlings 99:-
en blårutig skjorta - carlings 399:-
en vit bh - h&m 129:-

sen råkade jag äta på donken två gånger :$ iaf, köpte busskort idag för juli och augusti! och varje gång jag skriver juli skriver jag julia! haha
men iaf, brände bort 800 men jag lider inte ett dugg!
fast nu äre la dags att dra till sängs :) jag och hanna hade en rolig cykeltur nyss också!

GODNATT
marion

Kommentarer
Postat av: jules

har en precis likadan skjorta, fast röd, svart och vitrutig xD

2010-07-12 @ 21:31:13
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

nice :D

tur att jag inte köpte den ist då:o

2010-07-13 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0