Beställning på g?

Klockan är elit!
jag kom nyss hem, jag och mamma har kollat på katt nu idag :o men blev ingen med hem! fick iaf verkligen ont i huvet, trodde jag började må bättre men jag ska nog ta det lugnt ett tag till.. fast imorn ska jag till stan :) träffa julia och hannah och kanske sabina! *hoppashoppashoppas*

får se vad jag ska göra sen, blir förmodligen nathalie ett tag :) sen så ska jag beställa grejer från junkyard, de vita skorna och byxorna man bara ser baken på! eller, jag är osäker på skorna men det löser sig nog.. på nått sätt!

skriver nog mer ikväll eller nått, för nu vettefan vad jag ska göra x)
men jag får inte äta på tre timmar, igen.. -.- bara två dagar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0