Alvedon - min bästa vän

Hallå allihopa! :)
natten var förjävlig men jag tog mig igenom den ändå. Mitt huvud börjar värka och jag yra så jag tror det är bäst om jag tar en alvedon.

har nog bestämt mig för att säga byebye till min piercing nu, känner att jag inte vill ha kvar den längre! Sovit utan den tre nätter i rad nu, såå det borde väl säga allt :p men uuuuuuuuuuuh jag har ont i mina axlar och nacke, behöver massage :(

öhm ja, jag vet inte vad jag ska skriva. Hanna kom en snabbis förut, bra att prata lite ibland och så vetni :) och jag funderar på om jag ska på rixfm imorn eller inte, känns som jag inte kommer bli bättre av det sååå blir nog att vara hemma ändå! finns inte mycket att göra åt det.
aja, ska kila nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0