Rape

Tycker det var värt att åka till stan för att vara där i 15minuter... eller? Träffade iaf boxer Robert på bussen, så satt och pratade med han på vägen hem :)
Ska också säga att min busschaufför var läskig, jag visade busskortet och gick förbi och han skrek nästan: VÄÄÄNTA och ryckte tag i mig. Bara för att kolla på baksidan av mitt busskort :s Jag och Robert satt och skojade om att han kanske kommer till mig ikväll och sen bara...... RAAPE! haha x)

Har suttit och gjort en ny lista på spotify av alla mina gamla listor, gått igenom dem och lagt till de värda låtarna! :) Snacka om att det blev en blandad lista :p
--> I know you like it <--

Nu ska jag dra, tjobre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0