myshelg

Vart ska jag börja tro?
Gårdagen var jättebra och mysig :) Var hemma hos Patrik med han, julia och daniel. Jag och Julia lyckades laga jävligt god mat, pizza. haha den sista blev väl kanske lite mer som knäckebröd haha!

Spelade även alias, och det var kul och orättvist. Fast det var ju bara ett spel som tur är :D
Kan ni gissa vad ordet är om jag gör såhär: viftar och slänger med armarna och skrattar? eller : En orm med tssshs på?
haha, kunde väl vara lite bättre förklarningar då och då ;) men ääääsch.

Efter klockan hade blivit tillräckligt mycket gick vi hem till daniel i SNÖSTORM. - det var inte roligt.. blev att kurra ihop sig i ett täcke direkt. Och nu har jag inget mer att berätta, kom nyss hem och känner att pappa lagar mat. Lite småhungrig börjar ja bli :)
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0