Home sweet home

Åkte från Barcelona idag vid halv 8 och planet gick runt halv 12. Efter långt väntande på våra väskor så var vi redan på språng från Stockholm hem till lilla Deje!

Haft en jättebra resa, sjukt mysigt ställe och vääärt att åka till igen. (Rekomenderar sommartid lätt!)
Saknar redan Jessica men som tur är så kommer hon snart hem igen :)

Kom iaf hem idag vid 9, sjukt trött nu. Ont i ryggen! Jag vet en som ska massera mig imorn iaf :o Ingen mer än Daniel Svennson!
Ska sova nu, eller ja först blåsa håret. Och jag ska säga det igen, sängen och kudden på hotellet sög så jag blev stel. Duschen var iskall och det är sjukt underskattat med en varm dusch. höhö
Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0