God jul!

Och då var dagen de flesta har väntat på här!
Mamma håller på att klä julgranen men jag är tråkig och ville inte göra det.. Blir heller inga paket under granen iår eftersom jag redan har fått mina julklappar extra tidigt iår.

Om jag sammanfattar allt det så förstår jag varför det inte ligger några fler under granen. Har ju fått: Mobil, resa till Barcelona och kläder för fulla rullar.
Men det var också behövligt :)

Ska väl säga som de alla gör,
hoppas ni får en bra jul nu,
God Jul!

Jag hatar
att inte Jessica är hemma.
att inte mormor får vara med oss.
att inte få ge världens bästa hund ett ben-paket.


Kommentarer
Postat av: J

Jag vill va hemma med er idag ♥

2010-12-24 @ 12:11:51
Postat av: M

:(

2010-12-24 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0