Fredag!

Godmorgon allllla!
Känns skönt att sitta hemma istället för att vara och jobba. Från och med nu och en vecka framåt älskar jag fredagar ♥

Trots min ledighet bet jag mig i läppen och gick upp vid halv 8 imorse, bara för att Daniel skulle med bussen! Tror inte han vart så pepp på att åka till skolan när jag kunde gå in och lägga mig igen :) Men man kan iaf snacka om att jag drömde wierda drömmar när jag väl somnade om. Fast jag tyckte om dom ganska mycket ändå!

Nu har jag ungefär precis kommit upp från badet, var tvungen att tina mig lite. Och ikväll väntas det pizza med min familj. Och då menar jag familj, farmor och farfar och kusiner. Har redan beslutsångest över vad jag ska äta! haha.
Hejdå!

saknar mina mediabrudar!


Kommentarer
Postat av: J

Du kommer gilla fredagen efter det också för då befinner du dig i BARCELONA HOS MIG! :D

2010-12-03 @ 13:56:30
Postat av: jules

OCH VI SAKNAR DIG!!! <3

2010-12-03 @ 17:47:08
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: jules

OCH VI SAKNAR DIG!!! <3

2010-12-03 @ 17:47:43
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: M

:D

2010-12-04 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0