Barcelona

Har massamys här nere :) Snodde jämt Jessicas dator lite smått! Ikväll ska vi äta på något ställe med massa små rätter.

Annars har vi idag åkt turistbuss genom Barcelona, sjukt fint här. Ganska kallt också, men varmare än i Sverige iaf! Sen har jag handlat underkläder, parfym och sen fick jag ID-smink av syss, så har köpt en ljusare "grund" till det och även en fin rouge. Imorn blir det bara en hel shopping dag och jag hoppas jag hittar massa kläder, har ungefär för 3000:- kvar att handla för :D

Sitter nu på hotellrummet med mamma, pappa, jessica (som ska sova med oss i två dagar), morfar och kerstin. Morfar sitter och dricker groggar hela tiden även Kerstin. Pappa dricker öl och resten chillar :)
Hare nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0