And for once, you might understand

Snacka om att jag sitter i ett rum som luktar spackel! Här görs det iordning för fulla muggar :) Äntligen!

Har verkligen inte gjort ett piss idag, det är för kallt för att göra någonting. Blir ju så dystert nu när det är jul, så himla blandade känslor och minnen hela tiden. Och för en gångs skulle så får ni veta anledningen till varför jag hatar jul så mycket som jag gör.
När de flesta tänker på dagen och allt annat, tänker jag för mycket på det jag inte har. Alla jag skulle vilja spendera jul med, som inte finns kvar. Traditioner som bryts. Genom en persons bortgång, det kan hända så himla mycket. Och det är väl det som det gjort för mig antar jag.. Det förstörde allt, även min familj. Never the same, get it?

Detta året var det för många som inte var här, vilket gjorde denna julen mycket jobbigare än den brukar vara. Samtidigt som detta var jag ändå glad för jag visste att jag hade en person, så viktig. Är så himla glad att jag har dig, Daniel ♥

Nej slut på allt jävla jultrams, julen är nu över och nu kan jag andas i ett år igen!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: J

Du, du har alltid minst två personer. Mig och Daniel, jag är rätt viktig jag också förstår du ;)

2010-12-25 @ 19:03:19
Postat av: Marion

haha, du! jag vet det redan :)

2010-12-25 @ 19:36:57
Postat av: Milla

julen är inte över förrän i övermorgon :D :D: :D

2010-12-25 @ 22:46:59
Postat av: marion

men själva julafton då ..

2010-12-25 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0