Vaknade FÖR tidigt

helloooo
kände för att skriva ett inlägg idag igen, höhö. ställde just ifrån mig gitarren :) ensam hemma idag också.. har varit det varje dag denna veckan eftersom jag är för lat för att gå upp ;p
verkligen vänt upp och ner på dygnet, imorse fick jag en glad och hoppandes syster i sängen KLOCKAN 9! jag somnade ju fan 5 :( trött var jag, gick upp halv 12 sen iaf.. kände inte att följa med till rottneros och kolla på typ blommor :p

och vet ni en sak? jag har på mig chinos :o köpte dom i början av 9:an och nu börjar dom passa ;p haha.. bra gjort.
nejj ag ska hoppa i duschen nu, skriver kanske mer ikväll om jag inte har somnat innan 12! jävligt trött nu ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0