throw me away

Sitter nu och har gjort mig i ordning, men för vad? nej ingenting, kände bara för det! :) ska ju träffa fooolket ikväll, så ah i dunno :o

men iaf, jag har tråkigt. men jag är ensam hemma så musiken är massahög, fast ena högtalaren sprakar så jag kan inte ha i den :'( sadface. ska hitta dom andra :D blir la asnice det..

atschooooo, jaaa jag nös. jag är hungrig också, var jag verkligen tvungen att borsta tänderna? men iaf, min röst är fortfarande fuckad sen björn rosenström, haha hes_chey och är fortfarande det, eller iaf direkt när jag måste anstränga rösten. haha lite kul ändå, hes röst är nice :D
men nu skriver jag bara för att skriva, tror jag ska ta och kolla på ett avsnitt av....... ni kan väl inte gissa vad va? :p hahaha

hejdå!


Kommentarer
Postat av: fjanten

kan det vara oth du ska se på? ;o :D

2010-08-03 @ 00:35:01
Postat av: marion

kan nog kanske vara det ja ;)

2010-08-03 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0