syyysss

Gooodmorgon, jag är vaken och är duktig flicka! :D

sitter invirad i en handduk för jag kom precis ut från duschen.. jessica kom in till mig ungefär kvart i 8 imorse, och jag skvatt lite smått :p hon sover som en stock, nu skulle det egentligen kunna vara värsta läge att få upp henne, efter alla gånger hon har varit på mig att jag ska upp. men snäll som jag är låter jag henne sova! för denna gången ;)

ska typ chilla nu, åker med bussen kvart i 3 med elinpelin. och mina gratis sms är slut :'( nej det blir att fixa mer sånna bra grejer ;p
och jo, inatt klockan 1 ungefär när jag precis skulle somna, så ringer det. dolt nummer, ringde hela 2gånger. och sen kunde jag inte sova på 2timmar. taaack, verkligen jättetack -.-

hmm, jag ska nog upp nu..
goodbye for now :)


Kommentarer
Postat av: Syedamalie

Perfect work!

2011-06-06 @ 09:37:21
URL: http://syedamalie.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0