sovmorgon!

Godmorgon! :)
jag taggar inte för skolan idag, dock har jag sovmorgon och det känns underbart. Bussen går om typ 40minuter och jag är redan klar, ska bara borsta tänderna! Så jag har tid för ett litet inlägg.

har bara en lektion idag, arbetsmiljö och säkerhet. Vet inte riktigt vad vi ska göra på den? typ kolla klart någon dålig knarkarfilm (enligt mig.) känns rätt ovärt, men duktig som jag är ska jag åka dit ändå! Känns som jag har börjat dra på mig någon slags förkyldning som inte rikigt bryter ut, för jag är bara lite snuvig. Och jag hoppas att det håller sig så!

Denna veckan ska jag börja träna, eller ja.. typ springa och göra lite fys med migsjälv. Men hur bra ska det gå om jag är sjuk? nej inte bra alls. Första veckan utan godis gick förvånansvärt bra! Känner mig duktig.. :U höhö. aja, idag ska jag säga hejdå till Jessica också :( fyy.. nej positiv ska jag vara! Åker ju och träffar henne i November (:
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0