sadface

Hellu!
känner inte direkt för att skriva någonting idag.. dagen har varit jobbig och cpdryg. men jessica skjutsade mig iaf till skolan idag, så fick ett till hejdå. Men sen fick jag gå in och torka tårarna. Tror inte det är så normalt att reagera så starkt på att hon åker, men ändå så gör jag det. Många förstår sig nog inte på mig, men vasen.. kommer verkligen att sakna henne, vem ska liksom ligga och sova på mig och förstöra natten för mig nu? :( sånna där småsaker som jag verkligen kommer sakna, fast i den stunden hatar. Alla minnen, västenridning bak och fram och jag vet inte allt! 

iaf fyfan, skiter nog i nyttiga veckan denna veckan. tröstäter ju i bott!
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0