real life

sitter nu och ska snart hoppa i säng, hör verkligen hur den ropar efter mig!
träffa karen och larry idag, kul att se dom igen. men visst, när dom satt och prata om att läsa böcker och jakt, så måste jag erkänna att inte tiden flög iväg :p

imorn ska jag kanske till stan! se några mediabruds, förmodligen iaf jules! askalas..
hmm har försökt ta itu med verkligheten också, det är verkligen inte lätt.. fundera på hur man ska skriva i ett sms i två dagar? är inte det galet? jo! men ja .. det verkar inte som jag får någon respons men det märks väl i guess.

haha pratar med julia på msn, övertrött som fan.
hon och hennes skepp o hoj fick mig att asflabba att jag nästan flög av stolen! ahhaha
nejn u ska jag sova :)
godnatt :)

btw min normala granne tutade nu, mitt i natten. jo hon är lite smått som hon är.. sjuk i huvet nästan!


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha sry marion men tror det var din andra granne faktiskt ;D

2010-08-03 @ 16:19:55
Postat av: marion

hahahha, jaha! :D men det är helt okej, för denna var bara i en sekund.. inte i en minut ;p

2010-08-03 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0