rätt rånice!

haha snacka om att jag är övertrött, använder en ryggkliare som "mick" och mimar till bra låtar! :D

min hals är inte riktigt som den ska känner jag.. usch o fy! jag har väl mig själv att skylla som inte orkar vänta på att bli helt frisk innan jag är ute och härjar!
måste säga att bilderna igår är .. jättefina! fick med många fina miner och jag vet inte vad. men skäms gör jag, en sak som är säker ;p julia snodde min kamera lite och la in lite bilder på facebook och vissa hade ju verkligen gjort sig bättre i papperskorgen men ibland får man väl bjuda på sig själv och ta bort taggen helt enkelt ;)

julia hittade mig helt random i festival foto grejs. lite roligt ändå, tänk om man är med på fler kort och så vet man inte om det ens liksom x) men det får man väl leva med.
när jag är övertrött har jag verkligen hur mycket som helst att berätta om! tror jag iaf, fast det mesta är bara onödiga grejer som precis det jag skriver nu ;)

men veckan har många roliga dagar framför sig, och jag hoppas att veckan går saaaakta!
hade tänkt sluta skriva nu faktiskt.
godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0