pain

Sitter framför datorn, har ont i halsen, tungan och min lilltå.

halsen är densamma, tungan brände jag mig på när jag skulle äta, och sprang in i en sko med min lilltå. hahah, klumpig är jag!
syster väckte mig imorse och hon ringde säkert femtioelva gånger, får aldrig min skönhetssömn när hon är i farten! Men det var verkligen skönt att sova ut :o blev inte så mycket sovande i helgas!

öhm hmm.. skulle skriva någonting jättebra som jag självklart total glömt bort! bra gjort (y)
ikväll kanske jag joinar syss också, hon vill att jag ska komma till österdeje för att kolla sex and the city. får la se hur jag gör! men jag ska iaf sätta på en film nu :) hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0