överdrivet bra kväll!

Snacka om rolig kväll igår! haha, massakort tog jag också och dom finns på facebook för det tar för lång tid att lägga in alla här :p men det kanske kommer eftersom!

björn rosenström ägde sönder, jag och erika stog rätt långt bak och sen vid de sista bästa låtarna stog vi nog längst fram.. haha aja det är så det ska va! Dansa lite bugg och drog vidare till grottan där de spela alla som inte dansar och det blev drag och jag har träningsvärk för jag dansa så mycket :( och mina skor är bruna som egentligen var svarta först, men ja.. lera vettni!
aja bäst kväll på länge :D

hare bra!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kunde massa låtar på björn :D

2010-08-01 @ 14:41:26
Postat av: marion

jag med, eller typ 6 :D

2010-08-01 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0