kvällsinlägg

blev en helt okej lkväll ändå, kom till morfar och dom har gjort kyckling :o jag hade precis ätit hemma, men fick i mig två tallrikar mat där och även två skålar glass. hahah alltså, jag är typ småhungrig fortfarande? jag har nog mask.

vi spelade skipbo, snacka om att jag sög första gången! dock andra gången var jag på hugget. fas okej bara för morfar vann! åkte iaf hem till hanna sen vid 9, hon har vart borta i två dagar och det räckte gott och väl för mig! haha vi hade lite att prata om så ja, prata gjorde vi!
hmm massaglad är jag att min dator klarade av åsksmällarna också, jag hade inte stängt av den! och ja det började åska, det vet nog alla som bor i deje ;D höhö

nej nu ska jag faktiskt äta kvällsmat och försöka iaf åtminstonde komma i säng runt 1 inatt, imorn bär det av till arvika. Släktmiddag och säga hejdå till karen och larry :/ 4år kvar tills man ser dom igen.. men man får tänka positivt, det blir iaf usa igen ;D

godnatt.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha fin studsmatta du har ser det ut som om man skulle sätta ihop bilderna, haha konstig mening det blv där ;)

2010-08-06 @ 16:38:02
Postat av: Anonym

haha jämt lite ojämn och liten ;D

2010-08-06 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0