hihi, jag är lurig

Hallååå i det blååå!
jag vet intevad jag ska skriva.
hejdå.

okej neeeejdå, ni behöver inte vara oroliga :D haha, åh jag är så trött just nu x)
vaknade halv 6 imorse, tack vare en syster som smyger runt i rummet. iaf somna inte om förrns.... sent :p

har precis börjat packa, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll :( skräll typ tjejproblem. men jag tvingar julia att hjälpa mig (a) jag måste upppp till affären och köpa engångsgrill och hamburgare samt hamburgarbröd.. hmm, får tvinga mamma eller pappa för jag vill inte med.. lalalala :D ska köpa med bregott också, så vi har smör imorn (alltså till julia)

nej ikväll är det fest! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nej okej nu, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0