Disney random grej

hahaha, alltså vad random saker kan bli.. jag fråga robert på msn hur unbelieveble stavades... och helt random kommer vi in på typ (eller ah det var jag) kim possible och ron stoppable... värsta disney.. dålig fantasi har dom också :p haha det var iaf inte igår! och ja det var lite random, men min blogg är lite random ibland!

skulle faktiskt skriva för att tipsa er om en låt som är goooo, chill att lyssna på bara.. ja ni vet :)
The xx – Islands

inte gjort så mycket idag, tagit det chill. Imorrn kommer jag vara ensam hemma hela dagen och på kvällen får jag träffa karen och larry, ändaaa från usa! nice

godnatt :)

engelska geniet har ni här!
(i nyktert tillstånd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0