crazy!

Jävlar sörrni vad jag bloggar idag! :o helt crazy.. på tal om att blogga tycker jag mina mediabrudar suger på att uppdatera, bli bättre på det då! :D

kom nästan precis in, tog mig en liten promenad på några kilometer, fick småspringa hemmåt eftersom att det började småregna (trodde det skulle ösa ner, men det blev inget mer än duggregn) blablablablabla. tror jag ska försöka sova snart :o jag är trötttttt. och när jag lägger mig, vet nni vad jag blir då? PIGGG.. alltså nej.. ingen gris.

nej men, nu ska jag inte störa er mer. Imorn hade jag kanske tänkt mig att dra till stan en sväng, eller att tvinga hit Hannnabaaanna om hon nu känner för och kan det :) höhö.
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0