Bombnedslag

Gosh, jag är så trött. En heldag på stan är inte att leka med faktiskt :o men allting fixade sig och blev bra, mestadels.. förutom en liten explosion. hmm gal1!

min hals börjar reta med mig nu också, alltså.. vill aldrig bli helt frisk, även om det känns som det? hoppas det bara var för en dag iaf. För imorn har man inte tid att vara sjuk :D
jag ska leta kläder för fulla muggar, jag har ingenting att ha på mig. Fast eftersom att syss packar ur sin lägenhet så slänger hon hit allting. dvs kläder, och jag kanske kan snoka där ;) fast... hon får hellre stanna hemma än att flytta till spanien i ett halvår :(
hmm, nu ser det ut som ett bombnedslag i vårat hus, kartonger, kassar överallt verkligen. flytta verkar jobbigt :p

nej jag är massatrött, ska snart ta och lägga mig tror jag :o fast jag somnar väl ändå inte förrns 3 ändå så! men skönt att få sova ut, eftersom att en viss robert var det som ringde och förstörde min natt.. för hamburgarbröd. hahaha men han är förlåten :D
hejs!

btw. haha titta vad jag hittade för roliga gamla bilder på mestadels mig och hanna och erika! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0