Bara för typ alla gjorde den..

1. Har du ett par rosa string? - dom är vita också!
2. Vem var den senaste du pussade? - skipp? :D
3. Vad har du för bhstorlek ? - 75B
4. Trivs du med det? - höhö, inte direkt x)
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - ska faktiskt räka nu bara för det! 50!
6. Gillar du nån nu? - självklart?
7. Vad gjorde du inatt? - tror jag sov och sen jagade möss!
8. Och i förrgår natt? - försökte sova, men min syster sov PÅ mig :(
9. Vad gör du innan du ska sova? - borstar tänderna, byter om osv?
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nä.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - vet inte? :o
12. Har du varit gravid? - nooope
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - haha, inte i denna åldern ;p

Tio  fakta
1. Hemstad/ort: dajööö
2. Hårfärg: mörkblond, ljusbrun
3. Längd: 1.62
4. Frisyr: mellan långt slitet
5. Ögonfärg: bluue
6. Skostorlek: 37
7. Humör: glad
9. Civilstatus: siingel!
10. Vänster eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - hmm, nae
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nej.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - vet inte? :(
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - what? nej? eller ja?
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - vill inte ha ett förhållande egentligen x)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - om den är hemlig så vet väl inte jag?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske!

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - no, aldrig behövt göra det! :p
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - hmm, fylla på ödikfest... hahah
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - nej!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - almondy daim har jag säkert lyckats äta upp själv!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - har jag nog
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahahha, nej?
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? nej, höhö alla älskar ju mig?!
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - haha jajamen!

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - yes
2. Är du glad? - jadå.
3. Är du fundersam? - för ofta!
4. Är du uttråkad? - jämt lite, har engentligen bättre saker att göra!
5. Är du tysk? - ja?
7. Är du italienare? - ja?
8. Är du fransk- och ja?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - neeej
10. Gillar du någon just nu? - den frågan var däruppe? :o annars är jag kär i tomten.

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu: - 13:46
2. Namn? - marion
4. Hur många barn vill du ha? - 000000000
5. Vill du gifta dig? - kanske det.

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - hahaha nej.
2. Har du en hund? - ja
3. Sover du helst själv eller med någon? - beror på vem man sover med! inte med jessica iaf haha :D
4. Tror du på spöken? - japp

Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre: någon centimeter gör ingenting :)
3. Skulle du vilja ha sex nu? nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - har hänt ja ;p
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
3. Har du syskon? - yesbox
4. Har du någonsin haft sex med någon? - tomten?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - jag vet inte, bara för mitt eget bästa isf.
6. Har du varit full den här månaden? - jajamen!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite smått jao!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - yes.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - haha, ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?- nnnnä
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - haha ja.

Vem:
1. Vem älskar du? - nära&kära
2. Vem hade du senast sex med? - men tomten! :@
3. Vem vill du bli full med? - någon rolig :D
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - hjälp
5. Vem pratade du senast i telefon med? - papps
6. Vem är snällast i världen? - jag? (;
7. Vem vill du prata med? - haha? jag vet inte x)
8. Vem sov du senast med? - jessica
9. Vem såg dig full senast? - julia, miriam m.fl
10. Vem vet allt om dig? - ingen tror jag nog.
11. Vem hatar du mest? - ?
12. Vem kramade du senast? - hänabanäna i think? :o
13. Vem kan berätta allt för dig? - den som behöver, det stannar vid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0